Продавець FunDesk розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
925 відгуків
Офіційний магазин брендів FunDesk та Cubby!замовити

Наразі компанія не може швидко опрацьовувати замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний.Вашу заявку буде опрацьовано в найближчий робочий день. Прийом замовлень онлайн цілодобово 24/7

+380 (95) 124-19-77
Склад. Відправка товару 📦 новою поштой здійснюється день в день. Найшвидша доставка по Києву 🚚. Прийом замовлень "онлайн" - цілодобово (24/7)., Шпитьки, Україна
ФанДеск дитячі ергономічні парти-трансформери
Залишити відгук

Поширені питання

  • Q: Хто платить за доставку?

    A: При оформленні замовлення від 700 грн Компанія оплачує Вашу доставку (пересилання грошей за рахунок покупця, при виборі варіанта оплати "розрахунок післяплатою"). При замовленні менше 700 гривень вартість доставки оплачує замовник, розраховується індивідуально, в залежності від обраного варіанту отримання товару.
  • Q: Я зробив замовлення, як швидко я зможу його отримати/забрати сам?

    A: Швидкість виконання доставки залежить від обраного варіанту:

    При оформленні замовлення кур'єрською доставкою по Києву до 11:00 Ви отримаєте товар день-у-день з 14:00 до 19:00.
    При оформленні замовлення з доставкою через Нову Пошту до 14:00 Компанія робить відправку товару день-у-день на вказане відділення і протягом 1-3 робочих днів посилка прибуває в Ваше місто.
    При оформленні замовлення самовивозом по Києву в будь-який час дня Ви можете отримати товар за адресою Якутська 8 (необхідно попередньо узгодити візит з менеджером по телефону 095-124-19-77) з 9:00 до 17:00 в робочі дні (пн-пт ).
    3.1 При необхідності отримання замовлення у вихідний день попередньо погоджуйте
    інформацію з менеджером, так як пункт самовивозу працює за фіксованим графіком (пн-пт).

  • Q: Я виявив дефект через день / тиждень / місяць після того як отримав замовлення, що мені робити?

    A: Порядок дій наступний:

    1.Зробіть фотографії тієї частини товару, яка, на Вашу думку, максимально показує передбачуване місце шлюбу або дефекту. Вишліть отримані знімки на е-адресу fundesk.ua@gmail.com вказавши в темі листа "ШЛЮБ * короткий опис дефекту *".
    2. В листі обов'язково вкажіть номер телефону, за яким робили замовлення, а також Ваші ПІБ, щоб менеджери могли оперативно зреагувати і вирішити Ваше питання в найкоротший термін.
    3. У разі необхідності отримання моментального відповіді (коротка консультація з проблеми), після того як Ви відправили лист, зв'яжіться з менеджером по телефону 095-124-19-77.

  • Q: чи Можливе повернення товару?

    A: Порядок оформлення повернення:

    При отриманні товару переконайтеся у цілісності товару з відповідно заявленими параметрами.
    При виявленні невідповідностей або пошкоджень зверніться до співробітника служби доставки і складіть опис змісту посилки / замовлення, після чого зв'яжіться з представником нашої компанії за номером телефону 066 962 74 08 в найкоротші термін для вирішення проблеми. (Рекомендується використовувати номер з якого Ви здійснювали замовлення, це дозволить прискорити обробку запиту)
    Повернення товару, що не втратив свій товарний вигляд, здійснюється перші 14 днів з моменту придбання. Під товарним виглядом мається на увазі, що всі оригінальні упаковки збережені і не пошкоджені, товар не був повністю зібраний, а також, що не здійснювалася розпакування заводських болтів для складання моделі.
    Якщо товар (парта, крісло, стілець) був зібраний повністю, то він вважається таким, що втратив товарний вигляд і поверненню / обміну не підлягає.

  • Q: Я хочу оплатити товар. Які є варіанти?

    A: Ви можете здійснити оплату за наступними варіантами:

    1. Оплатити готівкою кур'єру при отриманні замовлення.
    2. Безготівковим розрахунком (зв'яжіться з менеджером Компанії, переконайтеся в наявності обраної позиції; вишліть документи вашої компанії на е-адресу fundesk.ua@gmail.com попередньо вказавши в темі листа модель і кількість товару, в тілі листа вкажіть варіанти зворотного зв'язку).
    3. Післяплата-при отриманні на відділенні Нової Пошти.
    4. Попередня оплата замовлення на карту Приватбанку.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner